Goa - Reisverslag uit Benaulim, India van Christine Vries - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Benaulim, India van Christine Vries - WaarBenJij.nu

Goa

Door: Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

27 Februari 2008 | India, Benaulim

Mijn reis naar goa, was een reis uit hel...
Mijn reis naar Delhi was gecanceled, em de optie die ze ons gaven was dat ze ons naar Kolkata konden vliegen en vandaar uit naar Delhi. Dit betekent een verschrikkelijke omweg, aangezien we eerst 2 uur naar het oosten vliegen om vervolgens 2 uur en drie kwartier naar het westen vliegen!!!
Maar het probleem was dat ik een vervolg vlucht had waarvoor ik maar 3 uur overstap tijd had en ik zou mijn vlucht dus missen. Aangezien het een andere maatschappij was, gaf dit moeilijkheden.
Ik zei tegen de mensen van jetlite die me naar delhi moesten vliegen dat het hun probleem was aangezien ze niet zomaar een vlucht kunnen laten vervallen en dat ze er dus iets aan moesten doen. Eerst wilden ze niets, maar ze hadden een probleem als ik niet mee werkte dus werd me beloofd dat ze de andere vlucht hadden verzet naar de volgende ochtend 11 uur, wat niet heel prettig is, maar het is in ieder geval wat... ze gaven me zelfs een reserveringsnummer!
Dus ik gaf toe en ben dus heen en weer gevlogen om in Delhi aan te komen.
Daar wilde ik de vertrekhal in, maar werd ik geweigerd vanwege een ongeldige ticket, dus ik naar de counter van spicejet (de andere maatschappij) om daar mijn nieuwe ticket te halen, bleek dat er helemaal niets was overgeboekt en dat ze bij jetlite tegen me hadden gelogen om me maar in dat andere vliegtuig te krijgen. Bij die counter zeiden ze nu namelijk tja, we hebben gezegd dat we je naar delhi zouden brengen en dat hebben we gedaan, meer kunnen we niet voor u doen...
daar zat ik dan, in delhi, zonder ticket en heel boos, want beide maatschappijen gaven elkaar de schuld van mijn situatie...
uiteindelijk heb ik spicejet dan wel zo ver gekregen dat ik niet een nieuwe ticket hoefde te kopen, maar dat ik mijn oude ticket kon omboeken alsof de vlucht nog niet was geweest. Maar een lastminute ticket hier is niet goedkoper maar duurder en dus moest ik alsnog 4000 rupees bijleggen (wat ongeveer 80 euro is). En tja, die vlucht ging de volgende ochtend om 11 uur pas, dus dat betekende 18 uur wachten op het vliegveld...

maar ja dan uiteindelijk toch in goa gekomen, met iemand een taxi naar vagator gedeeld en daar was dan stefanie (uit tiruvannamalai)wat erg gezellig was!
Die avond niet veel meer gedaan dan met wat andere mensen in het restaurant rondhangen. De dag erna gezellig een beetje rondgelopen en savonds een van de meest befaamde party's in het hilltop meegemaakt. De dag erna gezellig naar de markt in anjuna en daarna savonds naar het strand voor de zonsondergang en een reggea (?) feestje.

Toen dinsdag ochtend samen in de taxi naar het vliegveld, om haar ouders op te halen en gezamenlijk naar Benaulim te gaan. Daar zit ik nu in een beachhut op het strand en geniet van zon, zee en lekker drinken en eten! Heerlijk zo'n strandvakantie tussendoor!
En het is nu heerlijk rustig, bijna geen touristen, dus genoeg ruimte op het strand, weinig loerende indiers in vergelijking met Vagator, kortom idyllisch!

x chris

  • 27 Februari 2008 - 12:43

    Claire:

    Ha die Chris,

    Wat vreselijk om 18 uur op een vliegveld te moeten wachten! Gelukkig heb je nu wel heerlijk een paar dagen strand voor de boeg! Geniet ervan!

    Liefs Claire

  • 27 Februari 2008 - 15:43

    Pien:

    Ah Chris wat matig!! Wat heb je gedaan op het vliegveld? Heel saai lijkt me?! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen, geniet lekker van zon, zee en strand!! Liefs Pien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Benaulim

Mijn eerste reis

india

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2008

reizen met familie

03 Maart 2008

Humpi

27 Februari 2008

Goa

21 Februari 2008

Lucknow

19 Februari 2008

Varanasi
Christine

india

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 12294

Voorgaande reizen:

13 November 2007 - 28 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: